Anke van Gemert

🏠 » Organizers » Anke van Gemert

Even voorstellen: Mijn naam is Anke van Gemert van 2DO Professional Organizing. Samen met mijn man en twee actieve jongens woon ik in Nederweert.

We leven in een tijd waarin we het allemaal druk, druk, druk hebben. Een baan, een gezin, sporten, sociale contacten onderhouden, toenemend gebruik van sociale media en noem maar op. Het runnen van een huishouden en het bijhouden van de administratie is dan niet altijd even gemakkelijk. Daarnaast leven we in een consumptiemaatschappij, waardoor we steeds meer spullen hebben. Soms zo veel dat we eigenlijk niet genoeg ruimte in ons huis hebben voor al deze spullen.

  • Heb jij ook te veel spullen? Kun jij wel wat hulp gebruiken bij het organiseren van je huis?
  • Heb je te weinig tijd? En kun jij wel wat hulp gebruiken bij het plannen van taken?
  • Heb je te veel documenten, waardoor je administratie een chaos is?
  • Ga je verhuizen of kleiner wonen? Welke spullen gaan er mee en wat gebeurt er met de rest?
  • Moet je het huis van een overleden dierbare opruimen? En weet je niet waar je moet beginnen?

Graag zet ik mijn organisatietalent en enthousiasme in om jou te helpen bij het aanbrengen van ruimte en overzicht in je huis of bedrijf. Dit kan zijn het opruimen van een kast, een kantoor of bijvoorbeeld het hele huis. Het maken van keuzes op het gebied van spullen is in dit geval heel belangrijk.

Tevens bied ik hulp bij het plannen van taken en het ordenen van je administratie en/of mailbox. Samen zoeken we naar een manier om keuzes te maken op het gebied van documenten, post en tijd.

Dit alles om meer rust te krijgen in je hoofd en je weer thuis te voelen in je eigen huis of op je werk. Zo houd je weer tijd over voor de dingen die je echt belangrijk vindt.

Combineren

Kijkend naar mijn baan als docent help ik ook graag leerlingen bij het maken van een planning. Hoe kun je je schoolwerk combineren met alle andere dingen die je moet of wilt doen? Het doel is om meer zelfvertrouwen te creëren bij de leerlingen, waardoor het leren beter gaat. Overzicht in taken geeft veel rust! 

Tenslotte verzorg ik ook nog lezingen over het beroep Professional Organizing.

Om mezelf te blijven ontwikkelen en om mensen die problemen hebben met hun administratie en financiën nog beter te kunnen begeleiden, heb ik een opleiding budgetcoach gevolgd!

GEEN UITDAGING IS TE GROOT!

Door de fijne samenwerking met mijn collega´s van ´Opruimen in Limburg´ is er eigenlijk geen uitdaging meer te groot. Samen kijken we hoe we je kunnen helpen om (weer) grip te krijgen op de situatie. Wij helpen je met structureren en ordenen in iedere situatie!

Heb jij ondersteuning of advies nodig? Neem geheel vrijblijvend contact op met een organizer bij jou in de buurt!